Mød vores hudplejeeksperter

Vil du gerne i kontakt med os? Så ring til os! I øjeblikket er det den hurtigste måde for os at hjælpe dig på.

Åbningstider (CEST): Mandag til fredag fra kl. 9.00-18.00

telefoon +31 (0)20 22 58 977

Kundeservice

Vores engagerede team af hudplejeeksperter er her for dig og din hud hver dag. Hudpleje er en personlig ting, da hver hudtype er forskellig. Vi har alle vores egen unikke hudtype og problemer, og det er der ingen, der forstår dem bedre end vores eksperter. De tager sig altid tid til at forstå din hud, så de kan skræddersy deres råd til dig. Du kan kontakte os per telefon, e-mail eller chat.

Vi gør alt, hvad vi kan for at hjælpe vores kunder. Det er derfor, at vores hudplejeeksperter arbejder fra vores europæiske hovedkontor i Holland - side om side med de andre afdelinger, såsom marketing, e-handel og logistik. Vi deler konstant vores viden og holder vores kommunikationsveje korte, så vi kan hjælpe dig hurtigst muligt.

Mød teamet

MØD JESSY
Jessy tager sig af vores tyske kunder. Før hun blev ansat hos Paula's Choice, arbejdede hun i flere skønhedssaloner og udførte skønhedsbehandlinger. Hun er en erfaren kosmetolog og har arbejdet inden for kosmetikindustrien i syv år.

Favoritprodukt
"Mit favoritprodukt er Omega+ Complex Natcreme. ”Dens tekstur er let og fugter min hud uden at føles fedtet, selv når det er varmt.”

Bedst bevarende hemmelighed
"Jeg tror, at vores eksfolieringer er særligt effektive. Hele produktkategorien giver fantastiske resultater og mange fordele, der er bedre end de hårde scrubs.”

Jessy
Elsenoor

MØD ELSENOOR
Første gang Elsenoor hørte om Paula Begoun var i et tv-interview. Hun havde endelig fundet en person, der kunne forklare hende, hvad alle de uigennemskuelige tekster og ingredienser i hudpleje var!

Favoritprodukt
"Hvis jeg skal vælge, så ville jeg vælge Skin Recovery Serum. Den har en dejlig nærende tekstur, og min hud ser beroliget og strålende ud om morgenen.”

Bedst bevarede hemmelighed
"Vores Omega-produkter! Plus Moisture Renewal Oil Booster er fantastisk til tør hud eller til hud, der godt kunne bruge lidt ekstra næring.

MØD SHANICE
Hendes mor er kosmetolog, så Shanice har lært meget om hudpleje i en tidlig alder. Hendes mor insisterede på, at hun dagligt skulle anvende en dagcreme med solbeskyttelse, hvilket Shanice på daværende tidspunkt ikke fandt nødvendigt på grund af hendes naturlige mørke hud. Heldigvis, er hun nu blevet klogere!

Favoritprodukt
"Resist Anti-Aging Dagcreme Solfaktor 30 er skøn, hvis du har fedtet hud og ønsker et mat look. Denne dagcremes finish er utrolig!”

Bedst bevarede hemmelighed
"Vores skintonics! Min hud føles ret stram efter et brusebad, så jeg ønsker at tilføre fugt med det samme. Jeg bruger Skin Balancing Skintonic, så snart jeg kommer ud af brusebadet, for at fugte min hud og stoppe den stramme følelse.”

Shanice
Paula's Vision

FAQ

Hvordan definerer jeg min hudtype?

Tag vores test! Følg disse enkle etaper til at definere, hvilken hudtype du har:

  • 1. Vask dit ansigt med et mildt renseprodukt, og vent i 15-30 minutter.
  • 2. Der må ikke påføres produkter i dette tidsrum.
  • 3. Definer din hudtype baseret på din huds naturlige karakteristika.

Normal: ingen tørhed, skallen eller fedtet hud – bare normal
Tør: stram, dehydreret, skallende, kedelig
Fedtet: skinnende, overskydende sebum over det hele
Blandet: oftest en fedtet T-zone og normal/tør alle andre steder

Har jeg brug for en basal rutine eller en avanceret rutine?

Du kan begynde med en simpel rutine/det basale, hvis du er nybegynder med brugen af produkter fra Paula's Choice, hvis du ønsker at bruge så lidt tid som muligt på din rutine, eller hvis du ikke har nogen store hudproblemer.

For at holde huden fin og sund, bør enhver basal rutine indeholde følgende produkter:

  • 1. Etape: Renseprodukt
  • 2. Etape: Eksfoliant
  • 3. Etape (om morgenen): Dagcreme med solfaktor
  • 3. Etape (om aftenen): Natcreme

Til lidt mere komplekse problemer, fra rynker, solskader, uren hud eller hudorme, er en avanceret rutine den bedste løsning til at booste resultaterne eller sætte målrettet ind overfor vanskelige problemer. Tjek her, hvordan du kan personliggøre din hudplejerutine, eller spørg vores personale i kundeservice!

Hvad er den bedste rutine for min hud?

Milde hudplejeprodukter, der ikke indeholder hårde, irriterende ingredienser er en nødvendighed. Dette er grunden til, at der hverken er tilsatte dufte, farvestoffer eller essentielle olier i vores produkter. Paula's Choice anvender udelukkende ingredienser, hvor uafhængig videnskabelig forskning har bevist, at de anvendte ingredienser er gode og ikke-irriterende for huden.

Har du brug for hjælp til at finde ud af hvilke produkter, der egner sig bedst til din hud? Så giv vores hudplejeeksperter følgende oplysninger, så de kan lave en skræddersyet anbefaling til dig:

  1. Hvad er din hudtype (normal til tør, meget tør, fedtet eller blandet)?
  2. Har du nogle hudproblemer, såsom hudorme, store porer, uren hud, rynker, ujævn teint eller mørke pletter?
  3. Har du sensitiv hud eller behov for særlige hensyn, fx i forbindelse med eksem eller rødme?
  4. Er du på udkig efter en basal rutine eller en avanceret rutine?
  5. Har du en præference, hvad angår tekstur (let eller cremet)?

Hvornår bliver min ordre sendt?

Hvis du bestiller før kl. 20.00 fra mandag til fredag, så sender vi din ordre samme dag! Hvis du bestiller i løbet af weekenden, så bliver ordren sendt om mandagen. Se vores side om forsendelsesomkostninger angående leveringstider.

Jeg har ikke modtaget min ordre endnu, hvor er den?

Når din ordre er blevet afsendt, modtager du en notifikation per e-mail med en DHL Track&Trace-kode, som du kan bruge til at spore din ordre med. Klik på tracking-linket, så du kan se den seneste status på din pakke. Vær opmærksom på, at det kan tage op til 24-48 timer, før din Track&Trace-kode er aktiv, fra det øjeblik du modtager den.

Ordrer, der sendes med Deutsche Post, kan ikke spores.

Hvis leveringen af din pakke overskrider den angivne leveringstid, eller du føler, at der er et problem med din forsendelse, så tag kontakt til vores personale i kundeservice. Vi kan først igangsætte en undersøgelse med kureren, to uger efter den oprindelige leveringsdato.

Hvorfor kan jeg ikke se min ordre under min konto?

Hvis du bestiller en ordre ved os uden at registrere som kunde, og du efterfølgende opretter en konto hos os eller har en registreret konto, så vises din ordre desværre ikke på din konto under ordrehistorik.

For fremtidige ordrer vil det være bedst, hvis du først logger på din konto, inden du aflægger en ordre. Således vil din ordre blive synlig i din konto.

Hvordan får jeg rabat?

Du kan tjekke vores side med rabatkoder, hvor alle vores aktuelle tilbud står. Hvis du vil holde dig ajour med kommende tilbud, produkter eller sidste nye råd, så tilmeld dig vores nyhedsbrev!

Hvordan returnerer jeg et produkt?

Hvis du er utilfreds med et Paula's Choice produkt af en eller anden årsag, så refunderer vi med glæde prisen på produktet, hvis det returneres til os inden for 60 dage fra købsdatoen.

Inden du returnerer et produkt, skal du anmode herom hos vores kundeservice, så de kan give dig de nødvendige instruktioner. Se vores side angående returneringer for yderligere information.

Hvorfor er der nogle af Paula's Choice produkter kun tilgængelige i USA og ikke i Europa?

Nogle produkter kan ikke fås i Europa på grund af EU-restriktioner angående visse ingredienser eller substanser. Derudover, anses visse produkter for at være kosmetik i USA, men er (receptpligtig) medicin i EU. Det kan også ske, at visse produkter ganske enkelt er udgået.

Hvornår kommer et produkt i restordre på lager igen?

Det kan desværre ske, grundet høj efterspørgsel, at et produkt er i restordre. Det er altid svært for os at vide præcist, hvornår et produkt kommer på lager igen. Men vores hjemmeside opdateres regelmæssigt, og du vil kunne se produktet, så snart det er tilgængeligt igen.

I mellemtiden kan du eventuelt spørge vores kundeservice til råds om et alternativt produkt!

Juridisk notits

Denne hjemmeside er administreret af PAULA’S CHOICE EUROPE B.V. Vi er registreret i Amsterdams handelsregister i Holland under firmanummer (NL) 34231781 og med vores registrerede kontoradresse.

Grote Koppel 7
3813 AA Amersfoort
Holland.

Dette er også vores vigtigste handelsadresse. Du kan kontakte os på ovennævnte adresse og/eller på følgende måde:

Telefonnummer: +31 (0)20 22 58 977
E-mailadresse: info@paulaschoice-eu.com
Vores momsnummer er GB975086678.

Europa Kommissionen har en platform til online tvistbilæggelse (ODR), som man kan få adgang til via http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Vi er klar til at deltage i en retslig procedure omkring tvistbilæggelse foran et organ for forbrugertvistbilæggelse.

Kontaktinformation

telefoon +31 (0)20 22 58 977

telefoonÅbningstider (CEST)
Mandag til fredag fra kl. 9.00-18.00

facebookinstagramTwitterE-mail

OBS: Du vil modtage svar fra vores kundeservice på engelsk.

Kontakt os