Paula blev ikke en del af skønhedsindustrien. Hun ændrede den.

"Jeg har været kontroversiel hele min karriere fra første gang, jeg skrev min bog tilbage i 1984. Senere i min karriere lærte jeg, at jeg var noget, man kalder en forstyrrende faktor." - Paula Begoun

I mere end tre årtier har Paula Begoun gjort det, som ingen andre i skønhedsindustrien gør: Fortalt sandheden. I lang tid før hun begyndte at formulere sine egne produkter, var hun en forbruger, der kæmpede med akne og eksem, og hun ledte desperat efter en løsning til at finde produkter, der ikke ville gøre hendes hudproblemer værre. Det var sådan, hendes livslange karriere inden for forskning og formulering af effektive produkter begyndte.

"Det jeg gerne ville opnå var, at lave gode hudplejeprodukter og give information"

Altid hele sandheden

"Der er gode og dårlige ingredienser, der er naturlige, og der er gode og dårlige ingredienser, der er skabt i laboratoriet. At antyde, at kun naturligt er godt, er dårlig hudpleje..."

"...Jeg kender begrænsningerne af hudpleje. Jeg kender til hudplejes genialitet. Jo hurtigere du starter en strålende hudpleje, og du bliver ved med det, og du er opmærksom på solbeskyttelse og beskyttelse mod forurening, så jeg ved, hvor vellykket din hud kan se ud."

Forskning udvikler sig konstant, men Paula´s engagement i at afdække sandheden forbliver den samme. I dag har Paula's Choice en af de mest veletablerede og robuste grundlag i industrien, som er bakket op af forskning, og har fjernet gætterierne omkring hudpleje.

Plej din hud i dag, i morgen og altid

"Det grundlæggende koncept for Paula's Choice - jeg plejede at have det liggende på mit skrivebord - er, at man ikke skal gøre mod andre, hvad man ikke ønsker, at de skal gøre mod en selv. Hvis du ikke ønsker, at nogen skal lyve for dig, så lad være med at lyve for en anden. Hvis du ikke ønsker, at nogen skal vildlede dig, så lad være med at vildlede en anden. Hvis du ikke ønsker at bruge et hudplejeprodukt, der ikke virker, som det påstås, så lad være med at gøre det mod andre."

På din side, siden den allerførste dag

Paula blev fyret fra sit job, som salgsassistent i et stormagasins kosmetikafdeling, for at fortælle kunderne sandheden om, hvad produkterne kunne gøre eller ikke gøre for deres hud.

Paula udgav selv sin første bestseller-bog, Blue Eyeshadow Should Be Illegal, og hun blev inviteret til Oprah Winfreys Show, hvor hun fik sit vedvarende kælenavn: The Cosmetics Cop.

Paula's Choice lancerede en af verdens første online skønhedsmærker.

Paula's Choice lancerer i Australien.

Paula's Choice lancerer en af industrien første leave-on eksfolieringer, 2% BHA Flydende Eksfoliant, som hurtigt blev en global bestseller.

Paula's Choice lancerer i Europa, med et europæisk hovedkontor i Holland.

Beautypedia lanceres. Paula's Choice lancerer i Asien.

Clear-kollektion til hud med tendens til akne lanceres.

Boostere til specifikke hudproblemer lanceres.

Clinical 1% Retinol Behandling lanceres.

Den første øjencreme lanceres, efter at 90% af kunderne efterspørger en formel til aldring omkring øjnene.

Calm-kollektionen til sensitiv hud og hud med tendens til rødme lanceres.

Omega+ Complex Serum lanceres.

Defense til vedligeholdelse af hudens naturlige skønhed og glans på lang sigt lanceres.

The UnScrub lanceres.

Clinical 0,3% Retinol, 2% Bakuchiol Behandling og Clinical Niacinamid 20% Behandling lanceres.
Paula’s Choice fejrer sit 25 års jubilæum.