Forsendelse

Vores sidste nye leveringsoplysninger (sidst opdateret: 26-07-2021)

Hvorfor tager det længere tid end forventet at modtage min ordre?

De sociale afstandsrestriktioner og et stigende antal ordrer har betydet, at vores leveringstider pt. er lidt længere end sædvanlig. Alle vores produkter vælges og pakkes manuelt. I øjeblikket pakker vores lagerpersonale de ordrer, der blev bestilt for 0-1 dage siden.

Vi er klar over, at det er spændende at skulle modtage sine nye hudplejeprodukter, og vi beklager, at du i øjeblikket må vente lidt længere på at modtage dem. Du skal vide, at vi gør alt, hvad vi kan, for at du får din ordre så hurtigt og sikkert som muligt.

 

Hvor kan jeg finde status på min ordre?

Du modtager en e-mail med et tracking-nummer, når din ordre er blevet afsendt. Brug dette nummer til at få adgang til den sidste nye status på din ordre.

Jeg har kontaktet jer angående status på min ordre. Hvorfor har jeg ikke fået noget svar endnu?

Vores hudplejeeksperter oplever i øjeblikket et stigende antal forespørgsler angående ordrer. Hvis du har kontaktet os og ikke har modtaget et svar endnu, så beklager vi den lidt længere svartid end normalt. Hver dag gør vi alt, hvad vi kan, for at besvare alle opkald, e-mails og beskeder så hurtigt som muligt. Vi takker for din tålmodighed og forståelse.

Hvad er jeres forsendelsesomkostninger og leveringstider?

  FORSENDELSESOMKOSTNINGER LEVERINGSTID
(MAN. -LØR.)
Ordrer på under 399 kr. 29 kr 3-7 dage
Ordrer på over 399 kr. Gratis forsendelse 3-7 dage

Hvordan bliver min ordre sendt?

Med omhu, da vi ønsker, at dit produkt ankommer i perfekt og uberørt tilstand!

Vores pakker bliver sendt og leveret til dig via PostNL International.

Hvis pakken kan gå i en almindelig brevsprække, modtager du pakken som almindelige post, leveret af Post Danmark.

Jeg har ikke en leveringsadresse i Danmark. Kan I sende pakken til et andet land?

Ja. Dog, kan du kun indtaste en leveringsadresse i Danmark på Paulaschoice.dk/en, men du kan bestille vores produkter fra alle EU-landene samt mange andre lande.

Hvad bør jeg ellers vide omkring, hvordan min ordre bliver afsendt?

  • Paula’s Choice Europe sender varer ud fra mandag til fredag, fem dage om ugen, til alle adresser i EU. Hvis betalingen for din ordre er bekræftet kl. 14.00 fra mandag til fredag, så bliver din ordre generelt behandlet og afsendt samme dag.
  • Paula's Choice Europe sender kun Paula's Choice produkter til de 28 medlemslande af Den Europæiske Union.
  • Du modtager en e-mail med en notifikation om, at din betaling er modtaget af Paula’s Choice Europe. En efterfølgende e-mail informerer dig om, at din pakket er blevet sendt til din leveringsadresse.
  • Forsendelsesomkostninger opgives i euro, og bliver oplyst separat på din faktura.
  • Vi kan ikke garantere leveringstiderne, de er udelukkende vejledende og til information.
  • Vi har pt. ingen ekspresleveringsservice. Men ekspresleveringer bliver muligvis tilgængelige i fremtiden.
  • Hvis pakken ikke kan leveres (der er eksempelvis ingen hjemme til at tage imod pakken på leveringsadressen), så efterlades der en besked med instruktioner. Du kan sædvanligvis ringe til fragtmanden og aftale en ny dato for levering, eller alternativt kan du afhente pakken på dit lokale afhentningssted. Bemærk, at leveringsprocedurerne afhænger af den lokale pakkeleveringsservice og kan være forskellig fra land til land.
  • Hvis din pakke ikke ankommer inden for de almindelige leveringstider, så tag kontakt til os. Vi kan først igangsætte en undersøgelse med kureren, to uger efter den oprindelige leveringsdato.